Nya hårfärgen på plats

Har nu fått i hårfärgen, men har inte fått se det färdigställda resultatet ännu eftersom håret är blött/fuktigt fortfarande! Men som det ser ut nu såhär långt så är jag faktiskt nöjd! :) Stort tack till mami som hjälpte mig med detta, och tack till älskling som var tvungen att fara iväg för att köpa ytterligare ett till färgpaket eftersom det inte räckte med första!
Nu har jag dessutom fått mat i magen efter dålig sömn inatt - det blev lan iallafall då sambon och lillebror åkte för att hämta lillebrors kompis dator. Det blev ett @#!? liv och jag kom inte i säng förens klockan var framåt halv tre. Det gjorde mig inte mindre glad att veta att jag var tvungen att gå upp tidigt också. Vid nio tiden i morse vaknade jag av att någon hade högt ljud i sina hörlurar - fast alla sov? Med andra ord stod datorerna på. Dem kan ju dessutom inte sovit speciellt skönt då brors kompis låg i tvåsistssoffan som är totalt värdelös - den är groteskt liten och lillebror på två dynor på golvet. Det verkar inte vara något dem bryr sig om eftersom dom gett sig på att börja spela igen.
Vad gör jag under tiden när alla osocialar sig med sina datorer?
Ja, vad gör jag? - Inte ett skvatt! Här sitter jag hemma och lyssnar på tre nissar om deras intensiva snack om spelen. Dock måste jag säga att sambon är RIKTIGT SÖT när han spelar och är koncentrerad. :thumbup:
Nu ska jag återgå till mitt ''inget-att-göra-sysslan'' som är så förbaskat roligt. En syssla jag tycker alla borde undvika.

xoxo

Kommentarer
elinn

det är bara bra med mig med! :)

har du fint väder idag?! :D

2010-08-12 14:09:57
URL: http://elinnjl.blogg.se/
MLr

GULLIGT! :D du är underbar!

2010-08-12 16:47:54
Kicki

Jo tack allt är bara bra med mig

har dagen annars varit bra?

2010-08-12 18:11:52
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback