Mätt i samband med att regnet öser ner

Som man enkelt kunde räkna ut, så öser regnet ner just nu. Med tanke på hur molnen såg ut så var det ändå inte så konstigt. Synd bara att det inte tycks göra annat än att regna nu de senaste dagarna. Hur tråkigt som helst! :thumbdown:



Jag håller fortfarande tummar för bättre väder! Jag har ingen lust att hela Augusti månad ska regna bort, och framför allt inte till Augustifesten. Nu får vädret ta en vändning, för inne-sittar-vädret börjar bli riktigt långtråkigt! Förvisso är vi påväg mot gråare årstid, men det behöver inte ske såhär fort. Skärpning! :mad:
Hur som helst, nu är jag hur mätt som helst! Fredrik lyckades återigen! :) Duktig pojkvän man har, faktiskt. Vi kom fram till att vi skulle sätta oss ner och kolla film, dricka te och mysa lite ikväll i detta ruskväder! Kan ju dock finnas dessa små fördelar med dåligt väder. ;) Det var iallafall tur att man hann ut med hunden innan himlen öppnade sig! 
Nej, nu ska jag sätta mig ner och flirta med pojkvännen, och se om vi ska kolla hundar på blocket då det är väldigt aktuellt att skaffa oss en till - dels för att vi vill samt att det kan vara en underlättnad för Pajjas att slippa vara själv då han är såpass sällskaplig av sig. :) Sen blir det en dusch innan det blir film!

xoxo

Kommentarer
MLr

ska dock veta vilken film man ska se på oxå ><



XOXOXOXOXOXOXOXO!

2010-08-01 18:54:18
Essa

Sv: Jo, men vi har väl hittills inte haft problem med att komma på något att se, right?



xoxo! <3

2010-08-01 19:09:06
URL: http://essavond.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback