La Roux - en ögon- och örondrog

Är det bara jag som är förbaskat förtjust i La Roux - en av de, enligt min personliga åsikt, få snygga kvinnor! Hon har inte bara utseendet med sig utan gör förbaskat bra musik också. Skulle nog faktiskt kunna spendera hela dagen på att bara lyssna på hennes musik. :thumbup: Och det kanske är simpelt att räkna ut att det faktiskt är det jag gör för tillfället. :) Hennes musik är som gjord för mina öron!
Planerar dessutom på att försöka levla upp min gubbe lite till idag också, haha. ;) Bulletproof och TQ! Bra kombination nog för mig!



Jäkla kvinna att vara snygg!

xoxo

Kommentarer
MyzaaN

sv haha nawe :D skönt att han sover ändå vår vaknar alltid klockan 6.. .pappa brukar gå med han då innan jobbet.. men inte lika kul på semestern ;)

2010-08-08 20:31:34
URL: http://myzaans.se
MLr

well, du är snyggare!

2010-08-08 21:48:14

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback