Jag orkar inte..

Nej, det gör jag inte. Jag orkar inte städa. Jag är trött och mina leder gör ont tammesjutton i hela kroppen. Däremot har jag rastat Pajjas - i detta fina regnväder. Men har man hund så har man - oavsett väder! :) Kan faktiskt tycka att det är ganska mysigt!
Sen efter detta inlägg funderar jag starkt på att sätta mig ner för att rita/skissa lite - finns inte mycket annat man kan göra i detta väder mer än att städa som jag ändå inte orkar nu. ;) Eller kanske jag borde sy något?
JUST DET! Imorgon är en förbaskat bra dag! Vi får hämta ut tapeterna till sov/allrummet vilket ska bli underbart! Och då kanske det blir lite roligare att hålla rätt på allting när man får ordning på hemmet. Då ska det göras fint och inredas med tjusiga saker! Jag inredning; som de flesta vet! Det ska bli riktigt roligt! Synd att jag inte gillar hur skrivbordet står.. tycker vi har relativt litet utrymme numera sen den stora soffan kom hit också. Inte för att jag inte gillar soffan för det gör jag, men jag gillar inte att det inte blir stilrent med alla möbler packade på varandra. Jaja, man får göra det bästa av situationen. Usch, nu kommer jag grubbla över detta också..





Kommentarer
Melissa

Hahaha, du är ju för söt du :D <3

2010-08-27 10:16:04
URL: http://trytowalkinmyshoes.blogg.se/
MyzaaN

haha ja , jo min frösta skoldag var bra :P dags i morgon igen ;D sj då? :D kram

2010-08-29 17:22:23
URL: http://myzaans.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback