Jag hittade.. ANTON?!

Helt otroligt. Efter ett bra tag av uppehåll av prat av vilken anledning? Vet inte. Men till min förvåning så lyckades någon vid rätt tillfället göra ''reklam'' via Siimii på Bilddagboken, om just Anton. Inte den Anton jag först kände igen - men ansiktet sa mig att likheten fanns, och eftersom den var direkt länkad till hans blogg så sa både bilder och efternamn allting! Det var den Anton (fast annorlunda) jag träffade på en Kent konsert för två år sen (om jag inte minns fel) ganska exakt. Nu vet jag förvisso inte om jag fick lov att ta bilden, eftersom jag inte fråga. Men Anton, du slår väl inte ihjäl mig?



Bästa, roligaste och även raraste person!
Ibland har man bara oväntad tur!

xoxo

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback