Imorgon färgar jag håret

Javisst, nu har jag, eller rättare sagt, min älskade sambo har pratat med min mor eftersom hon nyligen slutat jobbet och besvarade min tidigare fråga om jag kunde kila över för att få ordning på mitt hår. Tur att man har en mamma att räkna med! :) Så imorgon blir det ny nyans i håret, vilket är väldigt uppskattande! Och som lovat så ska jag fixa bild på det också förstås!
Det blev ett mildare ord för lan här hemma, den enda som är aktiv vid datorn så är det sambon, min bror har däckat bakom mig i våran säng och hans kompis var sjuk och kunde inte komma hit. Förvisso skulle dom ändå lana, då bror min inväntar sin kompis som också sover just nu men som satte klockan , enligt honom själv, på tolv då dem kom överens om att starta skype och prata på så vis - men här har det inte hänt någonting, varken från min brors sida eller hans kompis. Får se hur det blir med helheten, annars kanske Fredrik också kommer i säng skapligt tillsammans med mig (vilket jag inte kan anse som något minus med tanke på att vi har en hund att gå ut med, samt att jag ska vara iväg mellan 10.00 - 11.00 för att få ordning på håret).

Letade som sagt efter en jacka till Pajjas lite tidigare här idag och lyckades hitta en riktigt tjusig en - MEN till min förvåning fanns den på två sidor där den kosta 595:- på den ena och 395:- på den andra (nedsänkt från 595:-). Tyckte det var lite lustigt, att två olika företag med samma jacka kan skilja så enormt på pris. Tänkte iallafall vara bussig och lägga upp bild så ni kan få se den! Dock är ingenting bestämt ännu, men det är ganska aktuellt!



Som Fredrik också sa, så är 395:-/595:- värt, eftersom han kommer kunna ha den resten av sitt liv, vilket är väldigt sant. Att lägga en engångs summa på ett plagg som man kan ha flera gånger, en period om året så är det ju värt det eftersom han inte (med stor säkerhet) växer något mer. Dessutom är han ju den första tillökningen i familjen, så det är faktiskt värt att skämma bort. ;) Givetvis kommer vi göra detsamma för den andra vi planerar att skaffa,  men för det kommer vi INTE att utesluta Pajjas.

Notera att detta inte är min bild, eller hund.

Utöver detta så vill jag tillägga att det blev lite tid över för mig och Fredrik för oss själva, så vi tog oss en kopp te och jag mös ner mig i hans famn och han höll om mig! Precis så som jag önskar att fler kvällar kunde sluta innan man gick till sängs! Detta kanske bara var början, eller en engångsförteelse, jag hoppas då på att det händer igen! :) Nu är jag inte säker på om det blir något mer inlägg för idag/inatt - men ni tappra läsare som håller helkoll på bloggen lär lägga märke till det snarast! 

xoxo

 


Kommentarer
elinn

allt bra? :)

2010-08-12 03:06:23
URL: http://elinnjl.blogg.se/
kicki

Hejsan och godmorgon på dig :)

Hur mår du idag?

2010-08-12 09:25:46
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback