Hemkommen

Kom precis hem från mami! Har varit där för att gratta henne lite extra på hennes födelsedag som är idag, som sagt. Givetvis blev det inget fikabröd/tårta för min och Fredriks del eftersom vi är igång med våran diet - men mamma hade tänkt på oss och bjöd oss på kokta ägg till kaffet, haha! Gullig. :) Håller precis på att tömma mobilen på bilder, varav en bild är på mammas födelsedagspresent som vi gav henne i lördags! :) Som lovat så ska ni ju få se det också! Utöver detta gör jag inte alls mycket och det finns inget planerat för dagen heller. Återstår att se vad man hittar på att göra! :) Nu ska jag iallafall göra det jag hittills nämnt - fixa med mobilen!

xoxo

Kommentarer
Anton Kouba

Sv: Ja den är lite söt! :D

2010-08-16 16:25:50
URL: http://www.antonkouba.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback