Godmorgon Fredag

Idag är det alltså fredag. Möjligtvis en awesome fredag - med inga hittills planerade saker att göra? Tråkigt. Vi får alltså se vad som händer om något ens händer. Haha, nog om det. Inatt har jag lyckats sova förbaskat skönt. Det har visst resten av familjen också gjort. Pajjas har blivit en riktig sjusovare och vaknade inte förens halv elva idag! :o Helt otroligt! Idag är det dessutom skönt väder ute, vilket kanske lockar oss ut! :thumbup: Själv är jag satans sugen på att gå på stan, men sen beror det lite på min herre också! ;) Måste buttert skvallra att jag inte gått in i EN ENDA klädbutik på över en månads tid?! Det är onormalt - jag dör snart! Men det får bli en hemlighet, schh.
Tänkte iallafall fixa i ordning lite. Te och knäckebröd till frukost skulle inte sitta fel! Och efter det ska jag försöka ta en relativt bra bild på håret som jag lovade igår!

Och du - ni missar väl inte att ni nu kan följa mig på bloglovin? Klicka bara på ikonen på vänstersidan i kategorin ''Länkar'' så kan ni vara säkra på att ni inte missar något jag gör i min vardag!

xoxo

Kommentarer
MLr

älskling, inget är hemligt om du skriver det här, viste du inte det? ><

2010-08-06 12:26:25
Kicki

Hejsan på dig :)

Har nyligen kommit hem från stan.. syrran har varit hit och hon ville kolla in stan lite :)

fast jag är väldigt sugen på att fara ut igen.. är sol och varmt ute..



är allt bra med dig då?

2010-08-06 12:50:46
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback