Full broder - pratglad broder

Jag har nog aldrig fått sådana skavsår i öronen som jag fått under dessa 37 minuterna av aktivt lyssnande på en bror som pratade utan punkt! Otroligt vad han kunde prata. Hur som helst, han var ändå trevlig.
Jag och sambon har ganska nyligen kommit hem ifrån päronen där vi tog en runda plump och en massa skitsnack! :) Det var mycket trevligt. Idag fick jag dessutom The Sims 3 samt Lyx och design prylpaketet av min älskade sambo. Tack som satan älskling! :) Imorgon bär det av till stan igen, för att införskaffa mamis present eftersom vi firar henne på söndag. Imorgon har mami och papi dessutom bröllopsdag och firar 17 år tillsammans! Många gratulationer! :) Vi har även tvättstugan imorgon, men under dagen har vi inget planerat. Nej, idag har jag varit så jäkla tråkig och har varit allmänt skitkass på att uppdatera och faktum är att jag inte vet varför. Idag har det väl varit för mycket att göra på så kort tid, möjligtvis blir jag bättre imorgon om jag inte får lika mycket att göra. Ni får stå ut med att vänta på det utlovade grejerna, om inte annat så får ni påminna mig!
Jag hyllar detta inlägg med bilder från spelen jag fick idag - som jag just nu sitter och installerar!




Blev genast en självklarhtet om vad jag ska göra ikväll. ;)

xoxo

Kommentarer
Kicki

hej och godmorgon :)

Läget med dig idag?

2010-08-14 08:10:14
URL: http://loeria.blogg.se/
MyzaaN

haha okejs:D va heter er vovve?!:D

2010-08-14 09:40:14
URL: http://myzaans.se
Kicki

Hejsan på dig..

jag mår toppen och helgen har varit underbart kul..



hur har din helg varit då?

2010-08-15 11:14:13
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback