Ett dopp, men kallt

Det blev ett dopp iallafall! Men det var inte alls så varmt som Fredrik hade hoppats på - inte vad jag hade hoppats på heller. Men nu är vi hemma, och tog en dusch tillsammans och kan inte klaga på att jag fryser längre. Snart blir det film, te och mys också. :) Funderar skarpt på att fixa det nu när Fredrik for till mina päron för en sväng. Dem behövde hjälp med något, så då står givetvis älskling till tjänst! Gentjänster kallas det för. :) Hur som helst, får ta och skynda mig - vet inte riktigt när han är tillbaka! Skriver efter att vi sett film och gör som vanligt en recension på filmen. :)

xoxo

Kommentarer
MLr

tack för mysig simmtur! ily,!

2010-08-02 21:34:48

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback