Emma Watson - i kort?

Ja, jag tycker iallafall att det passar henne. Men att hon har provspelat för rollen som Lisbeth Salander förvånade mig. Finns ingen likhet, och tror knappast att hon skulle kunna utföra rollen såpass bra som man sett i den svenska versionen av Stieg Larssons filmer. Enligt rykten så blev hon nekad och kanske klippte sig i onödan? Men hennes frisyr är underbar - och det blev en helt annan person från den gamla Harry Potter tösen till något mer kvinnligt och vuxet!





Dessutom känner jag någon form av avund till hennes nuvarande utseende! Skulle gärna velat byta ut mitt utseende mot hennes. :) Vad tycker ni? Passande?


Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback