Var finns suget?

Ja, jag har alltså tappat suget på att blogga numera då jag på senare tid har varit sjukt förbannad och det håller i sig. Därav är jag dålig på att uppdatera. Kan nästan tänka mig att folk är nyfikna på hur mitt hår ser ut hittills men ni får faktiskt vänta. Jag har ingen lust med någonting och det känns som om ''DU'' förstört min vardag. Du förstör allting, hela tiden. Du är en idiot OCH jag hatar dig. :)
Hur som helst, ska klämma in något trevligt i detta också. Var på Hagebycentrums invigning igår tillsammans med papi, älskling och den bästa av dem alla - Nanna! Och jag hittade ett par sjukt snygga skor som jag fick lägga undan tills jag kunde hämta ut dem. Så med andra ord hämtade jag ut dem vid 10.00 tiden idag, sen for vi för att införskaffa hårfärg. Förhoppningsvis blir det att slänga i hårfärgen också så jag får det gjort idag. Hittat någon färg som ska vara snäppet bättre än den jag kört med hittills. Hoppas på ett bra resultat. Ni får bild när jag tar mig tid att sluta bry mig om min frustration till denna person - jag tål inte att se människan. Så håll ut. Här får ni en bild på inköpet för idag. Tack mami och papi! ♥






P.S skorna ser bättre ut i verkligheten än på bild.

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback