Trevliga Göteborg!

Så nu ligger man i en gäststuga hemma hos Fredriks moster Jenny tillsammans med bästa Fredrik själv. :)  Mycket trevligt ställe man har hamnat på. Synd bara att man har en väldigt jobbig huvudvärk, men den går över. :) Imorgon bär det av in till Centrum för att träffa Malin och Tina (?) samt att glo runt lite där i samband med att man ändå är här. Ska bli kul - det var ju ändå två år sen man var här. :)
Känner mig redan som hemma, vilket är skönt och trivsamt. Och jag är garanterad att mina och Fredriks dagar här kommer vara bra och roliga. För att vara första kvällen så har vi haft det förbaskat trevligt så nu ser man fram emot efter resterande dagar man ska spendera här. :) Imorgon kommer dessutom resten av Fredriks familj, så det blir kul att få träffa dem igen! :) För tillfället har jag inget mer att dela med mig då vi kom framåt kvällen och inte hunnit med så mycket just nu, men morgondagen bjuder på nya äventyr vilket jag kommer dela med mig av här också! ;) Bara att vänta, för som ni vet - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! ;)
Nu blir det att återgå till att kika runt på nätet, och imorgon tänker jag även skvallra om en stor och absolut efterlängtad händelse! Så håll ut alla läsare. Ni får vänta. ;)
Ta hand om er!

Kommentarer
Henrik

gbg e de bästa, haha:)



allt bra där nere?:)

2010-05-05 00:39:22
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
>> En skrivande Amanda <<

åh jag gillar med Göteborg! =)

Hur är det med dig idag? =)

2010-05-09 17:56:59
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback