Dödstrött i benen!

Har verkligen farit runt omkring sen klockan tolv idag och var på hemmaplan igen klockan 18.00! Först bar det av till stan för att kika både kläder och mina skor. Givetvis fanns inte mina skor så nu börjar jag få panik över att jag inte fått ett par skor. Jag hittade heller ingen klänning på stan så ja, även över det blev jag stressad. Vi for även in i affärer så som Kicks, New Yorker  där jag hittade ett förbaskat snyggt armband som fick bli min investering. Köpte även lite andra småprylar så som tofsar och lite sånt. Hade dock ett trevligt sällskap på stan som bestod av Nanna och min käre pojkvän!




Detta är då mitt bedårande armband jag fick av Fredrik! Ser mycket bättre ut när man ser det på riktigt än i cam. Mycket nöjd. Hur som helst, vi for över till Linköping efter att vi umgåtts med Nanna för en sväng, då blev det biltema, IKEA och ikanohuset. Så jag har fått mig en rejäl runda motion idag - vilket både kändes underbart och nyttigt! Dessutom var det verkligen nytta med nöje då vi stötte på våran soffa vi tänker införskaffa oss tillsammans med flytten när den än blir av! :) Mycket tjusig och väldigt smart så att säga! En divan soffa som i ett är en bäddsoffa. Mycket smidigare och ger större utrymme i lägenheten! Jag är väldigt för den idén, men inköpet måste bli snart då priset endast gäller t.o.m den 11 Juli - 10. Lite tråkigt, känns som om man har fler utgifter än inkomster. Hunden kommer dock i första hand hoppas jag för det är vad vi pratat om längst och mest om. :)
Hur som helst, nu ska jag ta mig ett varmt och skönt bad för det förtjänar jag just nu! :)
Vi hörs, ha en fortsatt bra kväll! :)

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback