800:- fattigare

Men ett bra inköp - en bärbar dator (som tidigare kostat 5000:- i nypris). Stort tack till Simon - kul att träffa honom igen för övrigt. :) Nu är jag nöjd och belåten. Nu måste jag innerligt spara till Juni månad, jag får snart panik. Hur som helst, har nyligen käkat påskmiddag så nu är man mätt och belåten, vet dock inte hur resten av dagen ser ut eftersom jag inte planerat något tråkigt nog. Får väl se vad dagen har att erbjuda. Härligt väder ute dock, hade nog gärna gjort något utomhusaktivitet men sen är ju alla så förbaskat tråkiga. :mad: Blir antagligen en sjukt lugn och tråkig dag idag - jag som ville ha den lite crazy! Har för tillfället inget mer roligt att erbjuda er folk, men det kommer garanterat senare med dagen.:) Glad påsk på er alla och ha en fortsatt trevlig dag! :)

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback