12 dagar kvar sen ''Hej Göteborg!''

Ja, idag vaknade jag med ett sjukt glatt humör - och det beror ju faktiskt på vissa saker. Som att jag idag till exempel tillsammans med min käre pojkvän är bortbjudna på gott att äta hemma hos Nanna då jag samtidigt ska klippa henne. Det kommer bli lika trevligt då som det var i fredags då hon spenderade sin dag här! Mitt hår börjar dessutom gå till den sorts nyans av blont jag vill ha - så även det gläder mig idag! Och den absolut bästa nyheten någonsin (som jag hoppas har inträffat) tänker jag inte ha mage till att berätta här. Den enda som lär få veta är Nanna och älskling samt mina päron. Ni andra kan ju gå och undra. ;)
Som sagt så är min dag ganska full - klockan 17.00 åker vi till tjejan och käkar. Innan dess ska jag ha hunnit färga mitt hår en gång till och sitter för tillfället och väntar in Fredrik som inte hunnit vakna till liv riktigt än. Ganska segt att vakna först jämt, men sådant är livet antar jag. Imorgon ska även mami ringa ett viktigt samtal som kanske gör att vårat beslut kommer tidigare än beräknat. Jag är så nervös för då vet jag att min största investering kommer i Juni månad - jag hoppas bara att det går igenom snarast! Håller fortfarande tummarna och väntar mig det bästa. Som man brukar säga ''dem bästa ska ha det bästa'' så enligt det citatet så hoppas jag att det blir som beräknat för vår del. ;) Och har jag ens nämnt om hur nervös jag är inför resan till glada Göteborg? Jo, jag är sjukt nervös, och givetvis har jag inte funnit kläder som fastnar mig i smaken. Hur sjutton ska jag bära mig åt? Hur som helst, jag får göra mina tappra försök för att hitta det som verkligen är JAG i kläder. Som tur är har jag oftast/alltid med mig Fredrik som kan lägga en åsikt om saker också, även om vi inte jämt kan komma överens vad som verkligen är jag. Kanske ser vi två olika versioner av mig? Ja, vem vet? :)
Nu ska jag ta en ranson av att rengöra mitt ansikte innan jag till senare i eftermiddag gör mig i ordning för att åka iväg.


P.S har jag nämnt att Fredrik och jag ska börja simma två timmar/dag - två dagar i veckan? Inte?
NU vet ni. ;) Träna träna träna!

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback