Kära läsare

Detta blir tredje inlägget i rad som kommer pika på hur dålig jag är på att uppdatera. Denna gång har jag ännu en sak att skylla på nämligen: jag har nu startat upp min fotoblogg och hoppas på att kunna hålla mig lite mer uppdaterad inom det ''ämne'' jag tycker är roligt. Jag har fortfarande inga planer på att lägga ner denna dock, men får se vad som händer.
Givetvis är ni väl alla nyfikna på den nya bloggen och jag tänker inte vara anonym med den längre då jag hoppas att samtliga som försökt toffla mina bilder ger sjutton i det hädanefter. :mad:
Nu finner ni mig även på http://photobytherese.webblogg.se/ där jag förhoppningsvis kommer uppdatera oftare inom foto-området. Hoppas även att de folk som följer mig här fattar tycke för min andra blogg och börjar följa även den. :)
Allt är inte till 100% till fullo klart ännu men det kommer under tiden att justeras om lite, så det får ni väl ta. :) Bjuder dock på en bild - på min header.












Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback