Torsdag

Fy, vad denna vecka har gått fort. Är dock fortfarande sjuk som måna av er vet. Trött också för den delen eftersom jag vaknade redan vid 07.15. :tired: Men men, sitter och pratar lite med Alex i luren - pratar om våra knäppa drömmar vi drömt inatt, haha. Min var dock skit jobbig och jag väntar nu på att Alex ska berätta om sin. :)
Ska också vänta på att mor min ska vakna eftersom jag ska över dit för att baka lite idag - båda två hade baksug igår men det var rätt sent så vi tar oss ann det idag istället. :) Sen är det ganska skönt, för jag har inte alls lika ont i halsen på mornarna nu, vilket är underbart och menas med att jag får i min frukost så jag har något att stå mig på under resten av dagen! Skönt. Annars har det för det mesta blivit varma koppen, te och glass så det är skönt med lite mat ibland också.
Nåja, påtal om att äta så ska jag se till att göra frukost! :)





Kommentarer
Malin

sv: ne jag vet inte, har väl fått sån vår-deprission eller hur de stavas ;o

2011-03-10 08:23:48
URL: http://uschmalin.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback