R.I.P våren

Jaha, från att ha haft solsken och plusgrader i över en veckas tid så får man nu närmare 2 dm snö igen. Underbart, om man får vara lov att vara ironisk. Så trött jag är på denna äckliga snö. :mad: Från barmark till snuskigt mycket snö. Hade ju sett fram emot bättre väder.
Och efter mitt griniga humör sen igår (som tyvärr sitter i än idag) så hoppades jag på att slippa bli mer grinig, men icke sa personen i fråga som har önskat sig en hel förbaskad drös med snö. Med andra ord kommer det vara blöta hundar och slaffsiga blöta skor. Jag hatar snö och jag hatar att jag inte får min kamera - åter igen fy fan för allt.




Kommentarer
Diman Dilir

blev så sur när jag såg snön :(

2011-03-18 13:42:35
URL: http://diimans.blogspot.com
Diman Dilir

verkligen:(



vad ska du hittapå idag ?:)

2011-03-18 15:05:27
URL: http://diimans.blogspot.com

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback