Proppmätt

Nu är jag på tok för mätt för att orka plocka och dona hemma - även om det hade behövts. Var väl nästan som jag hade tänkt mig, att gör jag det inte nu orkar jag inte sen och det var precis så det slutade. :P
Å andra sidan ska jag inte klaga för snart ska jag och min älskade in i duschen där jag förväntar mig att jag ska bli ompysslad med att bli tvättad på ryggen samt hårmassage (hihi). ;) Nej vars, ska inte önska mig för mycket, inte. Nu har vi i alla fall varit ute med hundarna så det känns skönt. Och efter duschen ska jag och nalle spela en omgång till innan vi går till sängs för att sova. Ska bli så satans skönt att lägga sig ren och fräsch i sängen - galet skön känsla!
Nåja, dags att sätta fart så man hinner innan klockan 22 för efter det får man inte lov att duscha i våran fastighet, i alla fall inte vardagar. Helger är det 23 som gäller.
Dessutom (!) så ska vi hinna med att glo lite lägenheter också. :) Vet inte om detta blir sista inlägget för ikväll, och om fallet är så, så tackar jag för mig idag och önskar mina älskade läsare godnatt och en fortsatt trevlig kväll!







Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback