Göra lite nytta

Jag har bestämt mig för att - trots att jag är trött - städa ordning här hemma. Dra igång lite musik på normal volym (inte som grannen oavsett tid på dygnet ♥) och sen bara dra igång. Helskumt att göra det på kvällen, men det kanske får mig att tänka lite på vilket uppskattning man får när min älskade hittar hem igen! Ska dessutom ha maten klar tills att han kliver innanför dörren. :) Återstår att se vad jag hittar på - har dock lite idéer till vad som kan tänkas lagas. Toppen! Var nyligen ute med hundarna (tack min älskade bror som följde med ♥) och kan ju säga som så att det är galet kallt ute, fy sjutton! Nej, nu vill jag ha sol och värme - annars kan det vara!
Nu ska jag däremot se om jag kan hitta de spelet jag spelade tidigare idag för att ta det lugnt lite INNAN jag ska få mitt städ-ryck och göra lite nytta helt enkelt. Kan vara skönt att göra sig behövd så också. Well well, återkommer kanske senare eller något.




Kommentarer
eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

fett fint väder idag :)

2011-03-16 21:20:00
URL: http://saveu.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback