Galen huvudvärk

Nej, usch! Blir tokig, har en sådan extrem och jobbig huvudvärk. Var sjutton kom den ifrån? Hoppas den släpper tills imorgon för jag orkar verkligen inte gå och ha huvudvärk hela morgondagen. :mad:
Nu blir det i alla fall duschen sen dags att krypa till kojs med älskade eller om det blir en sväng i soffan innan sängen kallar. Återstår att se hur det blir med den saken. :) I vilket fall som helst så ska vi se på film och så.
Vi hörs imorgon om inte annat för detta blir mitt sista inlägg. Godnatt mina älskade läsare!




Kommentarer
Malin

sv: idag har jag bara hunnit sminka mig :) självdå?

2011-03-21 07:23:59
URL: http://uschmalin.blogg.se/
Anonym

Tävlingen om 2-hålsörhänget är avslutad!

Kolla om du vann om inte så har jag dragit igång en tävling där du kan vinna en ear cuff :)



Ha en fin dag!

2011-03-21 08:43:21
URL: http://fotomojjet.devote.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback