Fina vinster



Haha, hittade just mitt brev från Josign.se (Josephine) om tävlingen jag vann för ett bra tag sen. Tyvärr var jag tvungen att skicka tillbaka halsbandet eftersom ordet var feltryckt och var stavat ''hotographer'' och inte ''photographer'' som det var tänkt. Lyckligtvis var Josephine så trevlig och gjorde upp med tjejen som hade tävlingen att jag kunde skicka tillbaka halsbandet och få ett nytt snarast. :) Så nu hoppas jag på att den har returnerats och att det snart kommer ett nytt!
Och påtal om tävlingar - väntar ju även paket med allt detta som jag också lyckades kamma hem (hur sjutton kunde jag få tur helt plötsligt? Vill tillägga att detta också var ett relativt bra tag sen.) :





Får se när det dyker upp på posten så man kan hämta ut det också! :) Längtar längtar längtar!
Finns väl nästan inget som är så kul som det är att fixa med håret om man aldrig annars gör det? I alla fall så är det ju kul att testa något nytt med nya saker - så detta ser jag verkligen fram emot att få hem!



Kommentarer
elin

okey, hoppas att allt löser sig,, vad det nu är!:)

själv är jag sjuk, inte roligt alls..;//

så det är ganska tråkigt om man säger såå,, ://

haru något bra tips på film?<3



då har jag iaf ngt att göra på dagarna,,(:medans jag är hemma o sjuk, /:

2011-03-16 20:59:28
URL: http://elinjohanssons.blogg.se/
Anton Kouba

Sv: AMAZING, filmen var.. Åh, så himla fin. Typisk gamla filmer, inte många som gillar dom.. But I just, love it! Så om du gillar TYPISKA gamla fina filmer så är det en värd film. Promise!

2011-03-17 00:54:54
URL: http://antonkouba.se
Malin

sv: samma här :D förbereder mig lite inför skolan!

2011-03-17 07:40:46
URL: http://uschmalin.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback