Behagligt med ett bad

Är ju hos mina päron, så jag lånade deras badkar och tog mig ett varmt och härligt bad! Det var riktigt skönt. :) Så nu sitter jag i vardagsrummet med bror och pappa, medan dem kollar på hockey. Själv sitter jag och kollar runt lite på nätet. Vet faktiskt inte vad jag ska göra. Vet i alla fall att min älskade och min mor slutar vid 22.00 tiden och det är ju skönt att få hem dem tidigare. :)
Blir dock lugna gatan när vi går hem till oss, jag och nalle, eftersom jag har skoldag imorgon! Sista dagen för denna vecka - sjukt skönt! :D Sen får vi ju se hur vi löser det där med nästa helg, då jag och Alex tänkt spendera tid, hm. Får väl se om vi kommer fram till något alls. :/ Hur som helst så blir det, oavsett vad som blir sagt, tacokväll för mig och älskling ändå. Det var ju ändå planerat.




Kommentarer
eemmaaj

SKönt :D följer du fortfarande min blogg?

2011-01-21 00:28:33
URL: http://saveu.blogg.se/
eemmaaj

jaa absolut :o :D

2011-01-21 12:07:33
URL: http://saveu.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback