Nyduschad och ren

Galet skönt att duscha! :) Finns inget som är så härligt som att lägga sig fräsch i sängen när man ska sova. Dock är det ju inte dags för sängen riktigt än, för först är det mys i soffan, äta lite kvällsmat och sen göra sig vid för att sova. :) Så nu inväntar jag att håret ska självtorka för att sen fläta det - vilket jag borde göra oftare innan sängdags. Usch, som jag slarvat! :thumbdown: Nästan så jag skäms över det. Dumma mig!
Och så mitt i allt har jag fått världens sug på att inhandla massa smycken. Jag hatar att vilja ha hela tiden. Och jag hatar att veta att vi nu måste spara till nästa månad vilket gör att jag inte kan köpa något, haha! Gud så drygt! :( Hatar hatar hatar detta. Varför hittar man alltid saker man vill ha när man antingen tänkt köpa annat, eller måste spara eller helt enkelt inte ha råd. :mad: Nåja! Slut med negativ energi, nu får det vara nog.
Ska se till att slänga i mig lite kvällsmat nu. :)





Kommentarer
Anne

Några planer för kvällen?:)

2011-02-23 20:47:19
URL: http://enligtannie.blogg.se/
Malin

sv: ja de undrar jag med :s

min tjej kompis som glömde igår kom med massa ursäkter och vart jätte sur för att jag var sur över att hon glömde för hon tyckte inte jag hade rätt att vara de för att hon bad om ursäkt. hon är 95a så de förklarar hennes tankesätt.



Men han som glömde idag kom inte med några dåliga ursäkter han erkände att han glömde höra av sig och att han inte kunde för hans kompis fyllde och bad om ursäkt. sen sa jag att de va lugnt då sa han 'nej, du är ju sur' så förklarade jag liksom att de va trist att sitta hemma till klockan 18 och bara vänta på att han skulle höra av sig men aldrig gjorde de så sa han 'jag vet och de förstår jag. de va dumt av mig, sorry' hans ursäkt var mer ärlig och mogen, kan nog ha med att göra att han är 20 också och inte 15 ^^



men ändå.. HUR glömmer man något som man planerade kvällen innan eller innan under samma dag? sjukt.

2011-02-23 21:19:12
URL: http://uschmalin.blogg.se/
Anne

Låter ju mysigt!:)

Jag ska fortsätta med att plugga och lyssna på musik.

2011-02-23 21:21:03
URL: http://enligtannie.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback