Hemma

Nu har jag hittat hem! Har dock galet ont i fötterna. Fått dumma skavsår för att jag gick barfota, och då var det bara mellan mor och våran port vilket inte alls är långt. Så himla typiskt! Ont gör det också. :mad:
Dock är det skönt att vara hemma igen. :) Är trött, så galet himla trött är jag. Blir tokig på det med snart, haha. Ska snart, någon gång under dagen se till att orka plocka ordning det lilla som är rörigt i lägenheten. Men just nu tänker jag bara sitta, och antagligen göra en inköpslista inför storhandlandet imorgon.
Blä, bara tanken av att det är den 25:e imorgon gör mig opepp. Usch. :( Nåja, får bita i det sura äpplet helt enkelt! Fy fy fy!


Kommentarer
Malin

sv: tack så mycket! så har jag något att kolla på när jag kommer hem ;)

2011-02-24 15:06:00
URL: http://uschmalin.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback