Godmorgon!





Nu har även den bästa vaknat till liv. ;) Skämt å sido! Har varit ute med hundarna med älskade och grymtat över att det snöar IGEN. Tycker vintern kan packa ihop och komma framåt jul igen, hade förväntat mig gräs och barmark till mars, men det blir väl inte så heller. :mad: Helt sanslöst trött på snö nu. Jag vill kunna gå ut för att jogga eller gå raska promenader för att komma någon vart. Det går ju inte göra något sådant med dolda isfläckar var stans. Nåja, dags att sluta gnälla!
Har sovit relativt bra inatt till skillnad från de tidigare dagarna. Dock var det mycket springande upp ur sängen till och från på morgonen då jag var igentjock med slem igen. Står inte ut! Hoppas det går över snart.
Senare idag har jag min älskade tvättstuga - vet inte vad jag skulle gjort utan den! Ironin flödar, jag avskyr tvättstugan, haha. Men det är ju också en vardagssyssla man måste göra. Men men, nu ska jag invänta till eftermiddagen dels för att vänta på resultat för en tävling jag deltagit i, och för att se om servern till spelet kommer upp igen. Förhoppningsvis kommer den upp innan eftermiddag - annars blir jag sur, haha. Nej, eller jo det blir jag nog faktiskt.




Kommentarer
Julia

Vilken fin bloggg :) Har du gjort din fina desing själv? :)

2011-02-18 10:31:17
URL: http://juliavirta.webblogg.se/
Honi

League of legends? :p det spelar jag varje dag..

2011-02-18 11:49:39
URL: http://honi.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback