Friday I'm in love

Äntligen är det fredag. Ätligen.
Är förbskat trött, en aning grinig och mår illa samt en extremt härlig huvudvärk. Hade egentligen verkligen behövt städa, men för tillfället finner jag inte orken. Hade mer än gärna lagt mig ett tag, men eftersom Tjalle så trevligt så var tvungen att kräkas i sängen så har jag för tillfället inget lakan - och jag kan INTE sova utan det. Å andra sidan är det tur att det hände idag eftersom vi ändå har tvättstugan 17.00. Ska tvätta sängkläderna nu igen - dels för att det är massa hundhår och denna olycka men mest för att jag hatar äckligt ingnodda och svettiga sängkläder. Usch och fy sjutton. Finns det seriöst något äckligare än att ligga i samma sängkläder i flera veckor? Spyvarning på riktigt.
Vet inte vad som flugit i mig, men jag är så förbaskat äcklad över att leva i minsta skit. :s Pedant-tant. Men hellre det än att leva i någon mess, ew. Ska verkligen försöka ta tag i att städa idag. Man märker direkt när jag inte orkat städa, eftersom jag tycks ha en sambo som är allergisk mot renlighet. :mad: Snuskigt snuskigt. Men först, ska jag nog återgå till mitt älskade Sims 3 spel för att inreda och designa lite. Hade egentligen velat ut på en långpromenad också, men med detta trevliga snökaos som fladdrar runt utanför våra fönster får mig att gå ut när det behövs och inte mer än så. D.v.s en promenad med hunderna lite då och då. Nåja, sims, sims, sims var det ja. Adjö.



Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback