Supertjusig!

Har nu suttit och donat ett tag med bilderna, kollat igenom, förstärkt färger osv och har lyckligtvis hittat en av alla bilder som jag personligen tycker bäst om. Givetvis är jag så snäll och tänker även er se. :)





Det är SÅ man tar kameran och framför allt MIG med storm! Riktigt imponerad. Äntligen någon som vågar släppa loss, men ändå hålla tillbaka eller släppa lagom mycket för att få fram något bra! Gud, vad bra hon blev här! 
Nej, nu ska jag ta en paus, fortsätta med mitt illamående och traska över till mor min i några minuter innan hon far till jobbet. 



Kommentarer
Melissa

Haha, vad söt du är! <3

Men man ska känna sin kropp och veta hur man kan posa eller vad man ska göra.

Man ska inte tänka, bara kör på!

Lek framför kameran liksom :3



Och jag blev väldigt nöjd med den där bilden också! <3 :D

2010-11-23 17:55:33
Susanne

Synd på överredigering, dålig sådan oxå.

Annars väldigt fin!

2010-11-24 22:39:06

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback