Snö på tisdag?

Ja, det verkar som om snön är påväg. Känns redan när man är ute, redan frost och galet kallt vid 19.30 - otroligt! Jag som har längtat som en tok efter snön och nu tycks den komma på tisdag! Inte för att jag tror att snön blir långvarigt även om det är det jag hoppas på, men bättre lite än inget alls! Vi är ju trots allt nära december månad nu, så nu tycker jag snön kan komma bäst den vill! Underbart! :) Och bara för det så slänger jag upp en bild sen förra vintern för att påminna alla stackars snö-hatare om vilket rent helvete dem fick, rent ut sagt, förra året. :D





Detta är dock inte något seriöst foto, men jag tycker om att kika på den i alla fall just p.g.a all snö! :D Kolla in borden mitt ute - så himla täckta dem är av snö! Man kunde nog bada i snön om man så ville för vi hade säkerligen snö till knäna om inte mer! Hoppas dock på en lite mer mildare snö detta år - jag vill gärna kunna ta mig ner till Skåne utan problem runt julen. Uppmuntrande bild, inte sant? :D




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback