Rofylld kväll

Har fått mig en perfekt kväll, och den uppskattades! Jag lyckades göra riktigt god mat till min älskade sambo samt att jag lyckades göra en perfekt lagom mängd så att det räckte till matlåda, gjorde även klart hans frukost till morgonen då han äter det på jobbet eftersom han börjar 06.00, och vi hann att kolla klart filmen vi påbörjade igår. :) Det kändes riktigt skönt att få allt gjort och få den uppskattningen för det man gjorde.
Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen, göra min sista övning - resterande har jag redan gjort men eftersom det är en liggande övning så går den lika bra att göra i sängen vilket innebär att man inte får lika ont i ryggen av det mjuka man istället ligger på. Underbart!
Jag är ganska imponerad på att jag håller igång detta nu. Och får min älskade fast anställning så kommer jag/vi (såvida han vill) att kunna gå på våran ''kostsamma'' men bra diet igen. Gissa om jag längtar? För övrigt håller jag igång mer än vanligt och jag föredrar att gå lite längre promenader med Pajjas än vad jag föredrog innan. Jag har lärt mig att kan ruttna människor som hon (nämner inga namn - men det är ingen jag över lag pratar med längre) så kan jag också, för jag är tammesjutton bättre, så enkelt är det. Bikinikropp till 2011 - nu kör vi!

Kanske håller fotoglödet igång och slänger in några bilder imorgon med! Dessutom vill jag tillägga att jag idag var med och bidrog i en fototävling på Fredriks jobb, samt lagt upp bild (kommer lägga in fler) på Norrköpingstidningar NT i hopp om att någon av mina bilder blir valda som fotot i den kommande kalendern. Håll tummarna!

Godnatt gott folk! :)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback