I väntan på något gott

Ja, i min väntan på att nalle ska komma hem så har jag hunnit plocka undan lite, hängt upp lite kläder som fortfarande är fuktiga samt tagit nya ego kort. Tyvärr blev det bara en som blev någorlunda bra så jag tänkte lägg upp den här. :)





Som sagt så var det ju pratat om mitt färgade hår - detta är resultatet. Nästan svart. Ser dock mörkare ut på bilden än vad det möjligtvis är på riktigt. Hur som helst, det är mycket finare än min ljusa färg jag hade innan. Jag passar nog inte lika bra i ljust som jag gör i mörkt. Konstigt!
Nej nu ska jag ta och göra lite ärenden innan jag får hem min karl, som tydligen jobbar över? 
Tyvärr blev det inga andra bilder då kamerans batteri är dött, samt att vädret inte är så samarbetsvilligt, inget att göra åt. 



Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback