Godmorgon

Nu har jag vaknat till liv, ganska skönt faktiskt. Lite mindre kul att planerna för dagen antagligen går till spillo. Sådant i livet, man kan ju inte hjälpa att man blir sjuk. :) Får se vad jag försöker komma på med istället. Jag ska iallafall små städa lite för det kan verklige behövas. Ska över till päronen och se om jag kan flörta till mig det jag fick syn på igår! Tänkte mer som en liten tidig julklapp då jag hemskt gärna vill ha dem till jul.





Två filter till kameran hade ju inte satt fel. Passar även den kommande kameran jag ska köpa. Trodde dessa skulle vara dyra, men inte då. Beräknade lite snabbt att det kommer ligga på max 300:- inkl. frakt! Mycket rimligt, inte sant?




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback