Nej, men skäl nog att hata försäkringskassan.

Tror varken ögon eller öron när jag får detta bekräftat. Känslokalla människor - jag blir galen. ''Regler är regler'' - det absolut enda dem tänker på? Nu får dem ta och skärpa sig. :mad: Inte nog med att en tung sorg drog in över familjen så gör dem på det här viset. Då undrar jag vad deras hjärn-kapacitet ligger på för så gör man inte. Jag tycker det är förskräckligt att dem är så kalla och okänsliga - hur sjutton hade dem reagerat om samma sak hände någon i deras familj då orken inte finns till något annat än sorg? Egoism. Nästan så man önskar att något tragiskt händer dem själva för detta.






Resten av artikeln kan ni läsa här på aftonbladet.se.
Vad tycker ni om en sådan sak?
Själv blir jag gräsligt arg och jag hoppas att paret i fråga får någon ordning på det inom en snar framtid. Detta är bara för fel.

Kommentarer
Nannnaaaaaa

det är förjävligt.. finns inga ord ..


  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback