För sjutton - nu får det ta och ge med sig!

Det är inte riktigt klokt - jag har totalt blivit igentjock i näsan igen och ögonen bara rinner. Nu får det ge sig tycker jag! När sjutton ska jag kunna gå ut och njuta av det fina vädret som hållit i sig ordentligt de senaste dagarna? :mad: Tycker det är så förbaskat orättvist! Jag vill ut - med en tom näsa utan massa andningssvårigheter och få lukta plusgrader i solen. Men inte det inte. :thumbdown: Jag har även lyckats göra mig illa i min stortå då jag spelade boxning på wii - då jag blev för ivrig över vinsten och hoppade omkring så nu är foten inpaketerad i bandage. Tjusigt - men roligt hade jag! :thumbup: Fredrik har även fått tag på sin handläggare på socialen som nu ska ha en utredning för att se om vi kan få en lägenhet - detta ser jag då fram emot av den anledning till att slippa ha det körigt här hemma av många anledningar, samt att det kan bli ganska skönt att få ha eget också. :) Det innebär att jag är så himla nära till att kunna skaffa hund! Woah, vad jag är peppad! :) Nu vill jag bara att min förkylning ska ge med sig, sen vill jag ha den 22:e med bra resultat - hoppas så håll tummarna för mig och Fredrik gott folk!




Kommentarer
MLr

TUMME UPP FÖR MIN DEEL!

2010-03-09 15:45:53

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback