En hel helg med jobb - samt tårar.

Nu blir det jobb för helgen, med tjejan min. Ska bli trevligt att komma ifrån här hemma för en stund. Ska dock handla lite saker innan jag och tösen blir skjutsad av Fredrik till hennes lya. Där blir det att slappa järnet, med lite onyttigheter och lite nytta så som wii - d.v.s motion över det vi får av att jobba. :thumbup: Jag kan dock erkänna att det kommer kännas kämpigt att sova utan Fredrik - men jag tycker samtidigt att det ska bli skönt att få stötta Mysan nu när hon är i en jobbig period, så det finns både för och nackdelar. Samtidigt har jag kommit fram till att de kommande veckorna så kommer jag endast få sova med honom 3 gånger i veckan. Också lite trist, men han ska ju på sin praktik/jobb och det är ju nattetid - så det kan jag ju inte göra någonting åt. Nu har jag däremot suttit i ett förbaskat roligt samtal som har gått runt mellan mig, Fredrik, Danne och Mysan - jag har aldrig skrattat såhär mycket på länge, och faktum är att jag har kramp i magen just nu! :D Herregud, nu tror jag det är dags för sängen för min del, tror jag håller på att bli totalt störd av alla dessa roliga samtal sins emellan - dock vill jag ha fler av dessa flummiga dagar och helt ovettiga konversationer. Hur som helst, jag vill tacka mina tre änglar för att de förgyller min vardag till max! ♥










Mina kära ögonstenar - bär ständigt runt på er i mitt hjärta, glöm inte det. ♥

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback