Var hälsad gott folk!

Trots min dåliga sömn är jag faktiskt vaken - och har en helt ortroligt skön fotvård förtillfället. Candy tar hand om mig ordentligt idag och det känns skönt att någon tar hand om mig och låter mig ta det lugnt för en gångs skull! Uppskattas verkligen! Ligger i sängen med datorn just nu. Lagom slappt! :thumbup:
Idag har vi hunnit med att käka frukost, ta oss ett fotbad, sen har vi hållit på med varandras fötter - vilket vi fortfarande gör. Just nu är det jag som får enskillt - men hon ska få tillbaka. Sen får hon väl lite massage och så. :) Måste säga att jag fortfarande är trött men det går väl över förhoppningsvis eller så somnar jag gott som satan ikväll - men tråkigt att somna tidigt när man har tjejan här. För älskling spelar det väl ingen roll - han spelar ju bara iallafall.
Ser fram att göra allt som blivit planerat för dagen, det ska bli riktigt kul! Bl.a ska vi själva vara speldjävular på x-box och varsin datorn senare. Sen kommer ju givetvis min bror och pappa hem också - såvitt jag vet är dom redan påväg hem. Trevligt!
Haha, just nu ligger jag och sjunger med på rap das armas med Cidinho & Doca och gör någon ful dans! Och Candy sitter nedanför vid mina fötter och både filar och smsar för fullt! Påtal om fötter:

                              

Ovårdat är äckligt! Disslike för min del. Vårdat däremot är ett stort plus enligt mig!
Att man rår om sig själv - rent av fåfäng - är även ett plus för andra också, tänk på det. Det är bra att vara egocentrisk, till viss del. ;)
Nu är det min tur att ta hand om pullisen som också vill rå om sig själv - vilket hon givetvis ska få!
Uppdaterar senare under dagen!

Tills dess - ha det bra!



Kommentarer
Candy

sv; Jo kanske de kanske! ;) får se hur det blif ikväll! (:



MUSEN! ♥

2010-01-23 17:58:27
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Candy

Jaja jag ska sova med han inatt - tror jag! :blush:

2010-01-23 21:59:39
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback