Herregud!

Jag måste ha världens mest knäppaste sambo. Stod och laga mat medan han for iväg till Teknikmagasinet för att köpa sig sin Neo Cube. Då han öppnar dörren så gormar han om att han har köpt mig något. Jag staplar mig ut i hallen och kan inte göra annat än att skratta. Mitt mongo till sambo har alltså köpt mig en Clone-A-Willy!






Nej, nu får ni inte tro det värsta, mina kära läsare! Detta är ännu ett ''skumt'' snopp-skämt! Denna ska stå orörd och oskuld föralltid! Jag är lite förtjust i snopp-prylar, och ni får inte tolka det fel! Haha, jag tycker om perversa/snuskiga skämtgrejer osv. Så detta var verkligen en riktigt rolig grej! Måste dock varit förbaskat pinsamt för Fredrik att betala detta, men jag slapp ju vara med och skämmas med honom! :D




Kommentarer
EpicFaiil - sveriges underhållande scene core blogg

Sv: haha gärna 8D

Btw har ni inte diskmaskin? XD

2010-12-02 20:17:58
URL: http://epicfaiil.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback