God mat - mysig stämning!

Nu har man precis fått mat i magen, det var riktigt gott! Måste erkänna att jag lyckades riktigt bra! :) Det blev kyckling gryta med bambuskott och cocosmjölk och ris till det! Sen gjorde jag det hela lite mer mysigt så jag tände ljus och dukade fram. Vi åt och pratade vilket var väldigt trevligt!




Kul att maten samt resterande var omtyckt! :) 
Nu ska man trotsa vädret och åka och bada. Fredriks knäppa idé - får väl se hur länge man blir kvar beroende på hur varmt det är i vattnet med tanke på att värmen har svikit oss efter allt regn som kommit! Men det kan bli kul att göra något ingen annan tänkt sig göra. ;) Får se hur lång tid det tar innan jag är tillbaka här igen - hörs!

xoxo

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback