Sovmorgon!

Och det var sjukt skönt - vaknade inte förens halv tolv idag. Men gårdagen blev sen, så det var absolut den enda anledningen till att jag blev en sjusovare! Vi hade dock en trevlig gårdag - och det var framförallt roligt att brodern min kunde spendera lite tid med oss. Vi spelade ett parti fia med knuff - stackars Candy som förlorade, men det var roligt iallafall. Efter det blev det att bädda i ordning för en fin nattsömn - sjukt skönt! Lider nog mest med Candy som sov på golvet inatt trots att vi försökte göra det bästa av det sämsta. Men hon sov längre än mig så jag antar att hon kunnat sova iallafall.
Imorse när pojken vaknade var jag redan vaken, vi hade nämligen sällskap i sängen:

                                                                 



Denna svarta humpedumpe - Zorro - hade vräkt ut sig mellan mig och älskling - kelig som han är! :)
Det blev även enskilda bilder på mig och älskling också - tjusig min karl är - inte sant? ;)

                

När Candy sen vaknat till liv ville hon först inte vara med på kort, sen blev det krig mellan henne och pojken min om vem som skulle ha mig i sin bädd - givetvis hade jag kameran i hugg och tog kort på det hela!

                                    


    
Jag tog såklart parti för Candy eftersom han hade puttat ner mig ur sängen från början - men älskling hade ju självklart sin envisa sida om att ta mig tillbaka till våran säng så Candy surade - medans han var nöjdare än nöjdast? 

                       

 

''Ingen kom till skada under denna galenskap'' - bortsett från stackars mig som drogs som en vante fram och tillbaka - haha, skäämt å'sido.
Nu ska jag stoppa lite käk i magen, sen blir det att fota loss - förhoppningsvis blir det någon/några bilder jag blir nöjd över. Påtal om bilder, mina fotade vinterbilder ligger inne på NT.se. Önska mig lycka till! ;)
En uppdatering kommer senare.

Tills dess - ha det bra!



Kommentarer
Candy

Ja gårdagen var .. mysig. :blush: :blush: hihi!

Haha jag lär vinna nästa gånge, right? ;)



F-F-F-F-FOTA! ♥

2010-01-24 16:40:05
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Candy

SV; Ja allt var mysigt, det alla tog del av och de ingen såg med! ♥



Ja eller hur, ego bilder here we come!

2010-01-24 16:45:40
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Candy

SV 2; Eller hur H-H-H-H-HEJDÅ BDB! ♥

2010-01-24 16:46:39
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Bögjävel

Hej! Svara gärna på dagens fråga som handlar om bloggbråk. Vad är rätt och fel? Jag skulle vilja veta din åsikt! :D

2010-01-24 16:58:16
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
mattias

fan va chill de låter lägg till mig på bloglovin? =)

2010-01-24 19:37:09
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.sei.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback