Brunögd - jatack!

Ja, det är sant - jag skulle mer än gärna byta bort min blåa ögon mot bruna! Förbaskat snyggt och faktum är att jag passar bra i det också! Var tvungen att prova i photoshop och resultatet var bättre än vad jag förväntade mig! 
                                                           



Oh - vill ha! För övrigt, ser ni? Jag har vågit/lockigt hår - och damn vad snygg jag är i det! Nu längtar jag bara tills mitt hår blir betydligt mycket längre, och kanske färga om det i samma färg, för att slippa utväxter - sen är jag nöjd! Blä, påtal om utväxter:

                                                        




Nej tack - big no! Aldrig - det är skitfult, verkligen!
Hur som helst, ska se på film - flickan som lekte med elden - tillsammans med min älskade mamma, pojkvännen och Candy såklart! Det blev som planerat, hon sover här inatt! Efter filmen blir det att tillaga ''kycklingtaco'' vilket kommer bli supergott eftersom det är Candy och jag som är kockarna idag! ;) Senare blir det väl att kika vidare på nätet efter hund och kanske spela en runda med Candy :) vi får se om hon har lust att slå igång sin dator. I vilket fall som helst så lovar jag att uppdatera till senare efter käket, och lite sånt.

Tills dess - ha det bra!



Kommentarer
Candy

sv; DU är också söt, och jag äksjar dig med, sjukt mycket! ♥

2010-01-23 14:54:45
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Candy

Spela idag - ohja! :D

2010-01-23 15:06:21
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback