Hår!

Nu har jag suttit här och roat mig med att prova olika frisyrer på mig själv, på en hemsida. Väldigt roande när man inte har något annat för sig. :) Det ligger dock en del ironi bakom det hela eftersom jag endast gjorde detta som en ploj sak. Själv tycker jag att passade i vissa. Orkar dock inte slänga in bild på det för tillfället av den anledning att jag är så sjukt trött. Funderar starkt på att ta mig ann en dejt med kudden. Imorgon ska man antagligen iväg och kolla/köpa kläder vilket är underbart! Har även funderat över hårförläningen. Pratade med de som kan sådant och de sa att det jag tänkt att införskaffa lossnade väldigt lätt. Så det blir smartast att antagligen låta sitt egna växa ut för att inte slita på håret med andra slags förlängningar förutom clips on. Det var lite surt. Men uppskattade att jag fick mer information om håret så att jag inte slänger ut onödiga pengar som jag då istället kan spara till bättre saker. :) Dessutom känns det kanske inte lika mycket ''fake'' så att säga. Jag gillar ''äkta vara'' - bara det att jag har dåligt tålamod! :blush: Därför är fusk tillåtet - ibland! ;) Kanske lika bra att kila när till och med Fredrik har tröttnat på datorn. Nu blir det mys framför tv:n.
Förlåt för ett trist inlägg. Uppdateringar kommer för fullt imorgon!

Något ni fortfarande kan fundera på är vad jag kan införskaffa till min älskade! Uppskattas väldigt mycket!



Vi ses! Ha det bra!
Fortsätt läsa, tyck till och kommentera!

Kommentarer
Amanda

Sv; Tusen tack för din fina kommentar :)

Ang. tandblekningen så finns det att köpa på http://sthlmcompany.com :) Inte alls några farliga priser heller, lätt värt det :) Kram!

2010-02-03 01:55:18
URL: http://ohstlin.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback