Imorgon bär det av

Idag ska man packa för imorgon bär det av till Skåne över jul. Har fortfarande inte riktigt fattat att det är jul på fredag. Var sjutton är min julstämning? Det känns som en helt vanlig vardag. Dötrist!
Hur som helst, vet fortfarande inte vad jag ska packa och är fortfarande osäker på vad jag ska ha på mig till jul. Lite tråkigt faktiskt, men det återstår att se vad som följer med i väskan. Sen har jag ju paketen att slå in också, blev mycket att göra idag. Sen packa med grejer till Pajjas. Herregud, nu kommer jag nojja över allt som ska med också. Helt otroligt! Först och främst ska jag nu se till att jag får mat i magen, sen kan jag börja fundera och plocka lite saker som ska med. Jaja.



Kommentarer
FlizanLizan

sv: hehe okej, jag svara på kommentarer _Å

2010-12-21 14:36:01
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
FlizanLizan

sv: yesyes ;)

2010-12-21 15:55:06
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback