Veckans blogg




Nu har du som bloggare möjlighet att bli veckans blogg. Hur ni ska gå till väga för att meddela ert intresse är att:

- kommentera detta inlägg om att DU vill vara med.
- motivera gärna varför just DU borde bli utvald.
- släng gärna in lite information om vad din blogg handlar om.
- fyll i din mail.

I slutet av helgen kommer jag bestämma mig för vem som kommer bli ''uthängd'' som veckans blogg i min egna. Jag kommer alltså kontakta DIG, via din bloggadress eller mail och kommer även begära bild på dig som bloggare för att göra inlägget lite mer personligare, samt lägga ut din information, som du kommenterat med och sammanfatta den om vad din blogg handlar om.

Lycka till!



Kommentarer
FlizanLizan

sv: allt bra? :)

2011-01-07 17:48:14
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
josefine

jag är med :)

jag tycker att jag borde bli utvald för att jag älskar att blogga. jag är med i många dagens blogg tävlingar varje dag men vinner aldrig så de skulle va kul om jag vann :)



min blogg handlar om mig, mina tankar, min vardag, och ja typ hela mitt liv :) <3

2011-01-07 23:44:54
URL: http://jjosefinemattsson.blogg.se/
Anonym

För jag har nyligen börjat blogga och har faktist hållt min blogg uppdaterad så min läsare inte ska bli utråkade av att läsa samma sak varje dag. I min blogg skriver jag om olika saker jag skriver helt enkelt om allt och inget!

2011-01-09 16:29:49
URL: http://generoso.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback