Onsdag och nörd i datorsal

Sitter i datorsalen med miss beauty herself även kallad Alex och klurar runt lite på nätet. :) Börjar om sådär tio minuter och var här redan vid åtta. Äckligt mycket snö har det kommit också, och så skulle det tydligen frysa på. :mad: Nåväl, nu är jag på plats och ska terrorisera hela skolan med mitt flum tillsammans med Alex såklart! Detta ser jag fram emot, för då går dagen betydligt mycket fortare. :) Jag har dessutom beslutat mig för att se till att gå hela månaden då jag får en riktigt saftig summa för det. Blir ju hur bra som helst. :D Ett kommande objektiv till nya kameran för den slanten! Hur som helst, för att göra min blogg livligare så slänger jag upp en bild på Alex i retur! Like alot!





Kommentarer
Alexandra

hihihi, Pussss <3

2011-01-12 08:24:22
URL: http://starfuckersink.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback