Nöjd och belåten!

Var alltså på stan med bästa Alex och min älskade. Blev som betänkt, plus en tröja utöver sminket. Det är JAG som har världens bästa pojkvän, klart konstaterat. Så nu sitter jag med chokladmasken som jag nog hellre velat stoppa i munnen än att ha i ansiktet - luktar galet mycket choklad! Men å andra sidan kanske detta får min hy att må bättre. Köpte ju även best face forward, trodde jag skulle dö när jag kände hur gott den luktade. Kan ju lova att jag blev brun på köpet, fast det är ju ganska logiskt. Därför får ni extremt fula och givetvis oseriösa bilder. Njut, jag vet att ni älskar det. ;)






Kommentarer
alexandra

HAHHAHAHAHHAHAHA JAG VAR MINST LIKA VACKER I MIN CHOKLADGREJ <3

2011-01-25 21:03:23
URL: http://starfuckersink.blogg.se/
JOSEFINE THYBERG

ja det får vi hoppas att det gör! :)



kram på dig

2011-01-26 10:55:24
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback