Min karl är bra rolig / nästa månad, nu tack!

Jo, det är han minsann. Han ber min far att köra ner mig till affären för att handla, men han har inte sagt något till mig om det. För han lämnade varken pengar eller nämnde något om det. :question: Undra om han var trött idag, haha. Nåja, får bli imorgon istället. Finns ju inte så mycket att göra åt.
Har dessutom fått påbackning om att jag uppdaterar för sällan, och ja nu har det blivit dåligt den senaste tiden igen. Dels är det mycket tid som går åt till hundarna, eftersom det tar ett tag att få en liten rumsren i ny miljö, sen har jag ett bra tag klurat på en ny header IGEN. Jo, det är sant. Nytt år, ny header. Men samtidigt vill jag hellre vänta. Jag väntar ju på att möjligtvis få min nya kamera redan nästa månad! Så nu taggar vi, och så lägger jag ner lite mer tid i min header för något extra personlig denna gång! Vad sägs om det? ;)
Ska också se till att bättre mig, lovar!



Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback