Fint väder!

Kan glädjas åt att det är galet fint väder ute idag, och jag måste säga att det känns som en bastu i lägenheten när solen ligger på. Får mig bara att tänka på hur förra sommaren var, trodde seriöst att vi skulle dö av värme här inne. Dock kan jag inte undvika att längta till sommaren och dess värme. :) Kan ju inte bli bättre egentligen! Kan också tycka att snön som kom var helt onödig, fattar inte varför den ens kom för. Försvinn! :mad:
Nåja, blir att slänga på sig paltorna och bege sig utåt för att ta en runda med hundarna, för att möjligtvis kila inom mor och far för att låna rakapparaten och raka av Fredriks hår när vi ändå har vägarna förbi. Utöver det så finns det inga andra som helst planer för dagen såvida vi inte tänkte sätta oss ner till eftermiddagen och spela lite kort, dricka kaffe och spendera tid rent allmänt. Också helmysigt! Funderar starkt på att ta mig till skolan nästa vecka, och kommande veckor efter det. Inte långt till sommarlov heller - gud vad tiden sprunigt iväg! Helt sjukt! :o Men men, bevisar ju bara att sommaren (förhoppningsvis) är påväg!










Kommentarer
pauline

härligt!

ja ungefär desamma.. just nu har jag precis färgat håreet så får vi se vad som händer sen :)

2011-03-20 14:18:40
URL: http://paaauoo.blogg.se/
Diman Dilir

hihi:D här snöar det :(

2011-03-20 16:27:01
URL: http://diimans.blogspot.com
pauline

japp!

tack sötnos :)

2011-03-20 17:06:53
URL: http://paaauoo.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback