Lugn dag

Det är galet vad trött jag är. Sömnen är inte vad den borde, i alla fall inte nu med de små liven! Det väsnas, leker och så vidare. HELST i sängen där man försöker sova. :thumbdown: Nåja, hade ju inte räknat med anat heller. Varje liv är ett ansvar, så egentligen är jag inte sur över hur lite jag får sova. :)
Nu har min älskade åkt till jobbet så nu har jag min stund för mig själv. Funderade starkt på att försöka sova lite, med tanke på att Fredrik jobbar 14-23 så jag kan vara uppe lite senare med honom ikväll. Men jag beslöt mig för att hålla mig vaken oavsett med tanke på att jag måste ut med hundarna också.
Jag ska därför lattja lite smink osv hade jag tänkt mig, möjligtvis rita med ritplattan och allmänt ta det lugnt bara. :)



Kommentarer
FlizanLizan

sv: okidoki, nee e sjuk :/

2011-01-03 15:05:03
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback