Trött.



Jag är så trött så jag inte vet var jag ska bli av. Tur att jag sov 2 ½ timma tillsammans med älskade, var välbehövligt. Dock är jag fortfarande trött! Å andra sidan är det ju inte så konstigt heller. 
Första dagen i skolan avklarad också - var nog lite mer motiverad på plats än vad jag kände mig hemma. Gick ganska fort eftersom jag slutade tidigt också. Jag hoppas alla andra kommande dagarna flyter på lika bra som denna gjorde. Sen hade vi fått nya ansikten i klassen också - kan väl vara sådär lagom kul, eller? :question:
Har också kommit fram till att jag inte kan sova än, och det kan ju bero på att jag väntar på det jag väntat på länge nu!



Kommentarer
emelie

sv: =)

Neej!! varför då? :O

2011-01-10 19:42:10
URL: http://mmeeli.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback